Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Centrale / Serwery telefoniczne PBX - Firma - Petrotel

Decyzja zobowiązująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta.  Szczegóły tutaj.

Zwiń

Decyzja zobowizująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023.

Dowiedz się więcej.

Decyzja zobowizująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta.  Szczegóły tutaj.

Petrotel informuje, że w związku z decyzją zobowiązującą Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023, przyzna rekompensatę konsumentom, którym aktywowano płatne usługi dodatkowe bez ich wyraźnej zgody. Zobowiązanie Spółki dotyczy usług dodatkowych "GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi" oraz "Pakiet HBO HD".

Konsumenci, którzy nie korzystają już z usług Spółki, otrzymają zwrot opłat po podaniu numeru konta bankowego. Taką informację konsumenci będą mogli nam przekazać w Biurze Obsługi Klienta Petrotel, dzwoniąc na naszą infolinię 24 365 33 88, wysyłając maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełniając formularz. W mailach lub w czasie rozmowy telefonicznej lub w listach wskażemy, w jakim terminie konsumenci będą mogli nam podać numer rachunku bankowego.

Aktualni abonenci Petrotel nie muszą nic robić, aby uzyskać upust na kolejnych fakturach lub rozliczenie części należnej im kwoty na pokrycie ich ewentualnych zaległości względem Spółki. Jedynie konsumentów, którzy w reklamacji zażądali zwrotu opłat na konto bankowe oraz nadal są klientami Spółki, poprosimy o przekazanie numeru konta bankowego.

O rekompensacie oraz zasadach jej uzyskania poinformujemy uprawnionych konsumentów mailowo, telefonicznie lub listownie. Opłaty uiszczone za daną usługę dodatkową otrzymają konsumenci, którzy byli naszymi abonentami po 1 stycznia 2018 r.

Konsument, który nie otrzyma od nas prośby o podanie numeru rachunku bankowego będzie mógł to uczynić do 9.07.2024 r.

Rekompensata jest związana z tym, że Petrotel zobowiązał się do:

  • pozytywnego rozpatrzenia reklamacji konsumentów dotyczących naliczenia im opłat za usługę dodatkową "GigaNagrywarka Maxi", które wpłyną do Spółki nie później niż do 10.05.2024 r. Takim konsumentom zwrócimy maksymalnie 12 pobranych od nich opłat za powyższą usługę. Szczegóły zostały określone w punkcie I.A. decyzji nr RKR-4/2023, oraz
  • zwrócenia opłat konsumentom, którzy dezaktywowali jedną, dwie lub trzy usługi dodatkowe ("GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi", "Pakiet HBO HD") przed otrzymaniem czwartej faktury z naliczeniem opłat za nie.

W decyzji Prezes UOKiK uprawdopodobnił stosowanie przez Petrotel praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów polegających na pobieraniu płatności za aktywowane konsumentom usługi dodatkowe "GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi" oraz "Pakiet HBO HD", pomimo nieuzyskania najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych wyraźnej zgody na dodatkową płatność, co może naruszać art. 10 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.

Ze szczegółami zobowiązania Spółki oraz stanowiskiem Prezesa UOKiK dotyczącym praktyk Spółki mogą się Państwo zapoznać w decyzji Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 dostępnej na stronie www.uokik.gov.pl.

Załączniki:

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Centrale / Serwery telefoniczne PBX

Dzięki jednorodnej, zaawansowanej platformie IT, zapewniają tanią komunikację POTS oraz ISDN  już od podstawowej wersji produktu.
 
Centrale / Serwery charakteryzują  się elastycznością i skalowalnością. Całość uzupełniają aplikacje, tworząc system efektywnej i bezpiecznej komunikacji dla firm o różnym zakresie działalności.
 
Nasi specjaliści pomogą Ci dopasować rozwiązania zgodnie z potrzebami Twojej Firmy!
 
Wiele możliwości w jednym urządzeniu:
 
Poza podstawowymi funkcjami jakimi są:

  1. Transfer i przełączanie rozmów
  2. Darmowa komunikacja wewnątrz firmy
  3. Możliwość tworzenia prywatnej książki telefonicznej przy użyciu dedykowanych aparatów systemowych
  4. Tworzenie i zarządzanie konferencjami

Nasze centrale / serwery wspomogą Twoją firmę swoimi szerokimi możliwościami:

 

Rozwiązanie LCR (wybór najtańszej drogi połączenia), aplikacje bilingowe, zapewnią najniższe rachunki i kontrolę kosztów.

Możliwość zdalnego administrowania Centralami / Serwerami, która skróci czas i obniży koszty programowania i serwisu centrali. Nad wszystkim czuwają nasi specjaliści.

Teraz nie musisz instalować kilku urządzeń, aby korzystać z telefonii IP. Swoją firmę możesz także włączyć w korporacyjną sieć GSM korzystając z wbudowanej bramki. Możesz też podwyższyć jakość obsługi klientów dzięki rejestracji rozmów. A to wszystko masz w jednym zarządzane jedną wspólną aplikacją programującą – objęte gwarancją 24M wysokiej jakości.

Integruje komunikację głosową z komunikacją online poprzez czat, sms i rozwiązania WWW. Otwarte protokoły zastosowane w serwerach pozwalają na integrację z aplikacjami innych producentów, między innymi z programami klasy CRM, aplikacjami hotelowymi i innymi. Połączenie telefonii z zewnętrznymi bazami danych, pozwala na lepszą obsługę klientów.

Oferowane produkty umożliwią Twojej Firmie elastyczną rozbudowę systemu telekomunikacyjnego. Sieciowanie z innymi serwerami IP umożliwia konfigurowanie systemów telekomunikacyjnych odpowiednio do zapotrzebowania Twojej Firmy.

Teraz nawet mała firma będzie mogła zorganizować sprawnie działający dział Call Center. Infolinie Slican INVENIO oferują elastyczną nawigację, przyjazną dla klientów i firmy.

To nowoczesna funkcja mobilnego telefonu równoległego z wykorzystaniem telefonów komórkowych lub telefonu domowego. To usługa, dzięki której udostępniasz wszystkie funkcje centrali pracownikom mobilnym. W prosty i tani sposób tworzysz firmowe mobilne systemy łączności z wykorzystaniem telefonów GSM i innych, usprawniając porozumiewanie się pracowników w ramach organizacji niezależnie od miejsca ich aktualnego pobytu.

Za pośrednictwem serwera i telefonu możesz sterować ogrzewaniem, oświetleniem budynku, podlewaniem zieleni, otwieraniem lub zamykaniem bram. Zespół zintegrowanych usług oferowanymi serwerami zwiększa komfort i bezpieczeństwo pracy co pozwala sterować procesami w budynku za pomocą dowolnego telefonu. Harmonogram zdarzeń może być zdefiniowany w kalendarzu centrali lub jednorazowo aktywowany / wyłączany przez użytkownika.

Domofony, które pozwolą Tobie jednym przyciskiem telefonu otworzyć drzwi, bramę wjazdową lub porozmawiać z osobą, która chce wejść do budynku.

W ramach współpracy gwarantujemy:

  • DOGODNE WARUNKI FINANSOWE,które dostosujemy do potrzeb Twojej firmy (sprzedaż lub dzierżawa).
  • SERWIS (Pakiet SLA - utrzymanie i ustalonego między klientem a usługodawcą poziomu jakości obejmującego sprecyzowany czas reakcji na usterkę oraz czas napraw)

Kontakt z nami


W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka prywatności

Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie