Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Jak się zalogować do eBOK? - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Menu Centrum Pomocy

Jak się zalogować?

KOD KLIENTA
 
W pole należy wpisać Kod Klienta, który znajduje się na Twojej fakturze.
Znajdziesz go w lewym górym rogu faktury.

HASŁO

Jeżeli jesteś:
1. Abonentem Biznesowym-  otrzymasz hasło listem poleconym;
2. Abonentem Indywidualnym i korzystasz z jednej z usług dostępu do węzła internetowego  (PetroNET, PetroNET PRO, RadioNET) - Twoim hasłem  jest hasło, które zostało przekazane przy uruchamianiu łącza do internetu;

Uwaga ! w tym przypadku pierwsze logowanie do e-BOKu powinno zostać wykonane z tego właśnie łącza !

3. Abonentem Indywidualnym i nie korzystasz jeszcze z żadnej z usług dostępu do węzła internetowego  (PetroNET, PetroNET PRO, RadioNET) - po hasło zapraszamy do najbliższego do Biura Obługi Klienta.

UWAGA!
Po pierwszym zalogowaniu dostępna będzie tylko opcja zmiany hasła.
Po zmianie hasła konto zostanie w pełni aktywowane i będą dostępne wszystkie możliwości systemu e-BOK.

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie