Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Informacja dla Abonentów - Petrotel

Decyzja zobowiązująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta.  Szczegóły tutaj.

Zwiń

Decyzja zobowizująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023.

Dowiedz się więcej.

Decyzja zobowizująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta.  Szczegóły tutaj.

Petrotel informuje, że w związku z decyzją zobowiązującą Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023, przyzna rekompensatę konsumentom, którym aktywowano płatne usługi dodatkowe bez ich wyraźnej zgody. Zobowiązanie Spółki dotyczy usług dodatkowych "GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi" oraz "Pakiet HBO HD".

Konsumenci, którzy nie korzystają już z usług Spółki, otrzymają zwrot opłat po podaniu numeru konta bankowego. Taką informację konsumenci będą mogli nam przekazać w Biurze Obsługi Klienta Petrotel, dzwoniąc na naszą infolinię 24 365 33 88, wysyłając maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełniając formularz. W mailach lub w czasie rozmowy telefonicznej lub w listach wskażemy, w jakim terminie konsumenci będą mogli nam podać numer rachunku bankowego.

Aktualni abonenci Petrotel nie muszą nic robić, aby uzyskać upust na kolejnych fakturach lub rozliczenie części należnej im kwoty na pokrycie ich ewentualnych zaległości względem Spółki. Jedynie konsumentów, którzy w reklamacji zażądali zwrotu opłat na konto bankowe oraz nadal są klientami Spółki, poprosimy o przekazanie numeru konta bankowego.

O rekompensacie oraz zasadach jej uzyskania poinformujemy uprawnionych konsumentów mailowo, telefonicznie lub listownie. Opłaty uiszczone za daną usługę dodatkową otrzymają konsumenci, którzy byli naszymi abonentami po 1 stycznia 2018 r.

Konsument, który nie otrzyma od nas prośby o podanie numeru rachunku bankowego będzie mógł to uczynić do 9.07.2024 r.

Rekompensata jest związana z tym, że Petrotel zobowiązał się do:

  • pozytywnego rozpatrzenia reklamacji konsumentów dotyczących naliczenia im opłat za usługę dodatkową "GigaNagrywarka Maxi", które wpłyną do Spółki nie później niż do 10.05.2024 r. Takim konsumentom zwrócimy maksymalnie 12 pobranych od nich opłat za powyższą usługę. Szczegóły zostały określone w punkcie I.A. decyzji nr RKR-4/2023, oraz
  • zwrócenia opłat konsumentom, którzy dezaktywowali jedną, dwie lub trzy usługi dodatkowe ("GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi", "Pakiet HBO HD") przed otrzymaniem czwartej faktury z naliczeniem opłat za nie.

W decyzji Prezes UOKiK uprawdopodobnił stosowanie przez Petrotel praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów polegających na pobieraniu płatności za aktywowane konsumentom usługi dodatkowe "GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi" oraz "Pakiet HBO HD", pomimo nieuzyskania najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych wyraźnej zgody na dodatkową płatność, co może naruszać art. 10 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.

Ze szczegółami zobowiązania Spółki oraz stanowiskiem Prezesa UOKiK dotyczącym praktyk Spółki mogą się Państwo zapoznać w decyzji Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 dostępnej na stronie www.uokik.gov.pl.

Załączniki:

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Informacja dla Abonentów

Informacja dla Abonentów Telewizji Osobistej

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż z dniem 1 stycznia 2017 r. nadawcya programu CBS Drama oraz Orange Sport zaprzestają nadawania w/w programów. W wyniku powyższego od 1 stycznia 2017 r . kanały te zostaną wycofane z Posiadanej przez Państwa oferty programowej.

Informacja dla Abonentów Telewizji z pakietem Idealnym, Prestiżowym oraz Abonentów Telewizji DialogMedia

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż z dniem 1 stycznia 2017 r. nadawca programu CBSDrama zaprzestaje nadawania w/w programu.

W wyniku powyższego od 1 stycznia 2017 r . kanał ten zostanie wycofany z Posiadanej przez Państwa oferty programowej. 

Zgodnie z art.61 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800,
z późn. zm.) w przypadku braku akceptacji przedstawionych zmian przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w drodze pisemnego oświadczenia złożonego nie później niż przed datą 1 grudnia 2017 roku.

Brak pisemnego oświadczenia Abonenta w powyższym terminie oznacza akceptację przez Państwa nowych warunków.

W przypadku wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych związanej z ulgą przyznaną  Abonentowi, Operatorowi nie przysługuje Opłata Wyrównawcza.

Jednocześnie zachęcamy Państwa do zamiany dotychczasowej telewizji IPTV na nowoczesną streamingową Telewizję Osobistą. Szczegóły oferty załączamy z niniejszym pismem.

Oferta Telewizji Osobistej daje użytkownikom bardzo dużą dowolność kształtowania swojej oferty kanałów TV, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i zainteresowaniami, w bardzo atrakcyjnej cenie. Przez pierwszy miesiąc Klienci mogą testować wszystkie pakiety czyli 184 kanały, w tym m.in. Canal+, FilmBox, .  Wszystkie  dostępne w ofercie kanały zostały pogrupowane w 16 pakietów tematycznych (np. Wiadomości, Muzyka, Sport
i emocje, Styl Życia, Kino, Seriale, HBO HD, Canal+), zawierających od kilku do kilkunastu pozycji. Ceny poszczególnych pakietów wynoszą od 5 zł do 35 zł. Pakiety można dowolnie łączyć. Jedynym stałym elementem każdej oferty jest pakiet „Na start” w cenie 15 zł miesięcznie.  Najpóźniej na 3 dni przed końcem pierwszego okresu rozliczeniowego, Klient powinien (za pomocą aplikacji na Netia Playerze) dokonać wyboru pakietów,
z których chce nadal korzystać. Można wybrać dowolną liczbą pakietów za minimum 35 zł miesięcznie. W drugim miesiącu korzystania z usługi każdy Klient może dokonać rekonfiguracji pakietów. W późniejszym okresie możliwe jest natomiast dokupienie kolejnych pakietów. Im bogatszą ofertę w ramach Telewizji Osobistej wybierze dany użytkownik, tym wyższy 

Klienci z usługą Telewizji Osobistej mogą skorzystać również z usług dodatkowych, takich jak: GigaNagrywarka TM  (dostęp do wybranych programów aż do 7 dni wstecz na ponad 40 kanałach) oraz Multiroom (oglądasz treści telewizyjne na dwóch (lub więcej) odbiornikach w ramach jednego abonamentu bez ograniczeń),

Telewizja Osobista oprócz cyfrowych kanałów telewizyjnych w najlepszej, cyfrowej jakości daje również dostęp do wypożyczalni filmów i seriali (w tym HBO GO), które można oglądać kiedykolwiek i gdziekolwiek: w domu - na ekranie telewizora i poza domem - na ekranie laptopa, tabletu lub smartfona. Dodatkowo można również korzystać  z aplikacji z treściami na żądanie, takie jak Ipla, Player, ABC VOD czy Kinoplex i wiele innych.

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie