Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Jakość usług - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Jakość usług

Petrotel Sp. z o.o. dąży do poprawy jakości usług świadczonych na rzecz naszych Abonentów. W celu zapoznania naszych Abonentów z osiąganą przez Nas jakością usług poniżej prezentujemy wskaźniki jakości.



Wskaźniki za rok 2019

Liczba awarii miesięcznie na 100 usług:

- usługi głosowe

1,34

- usługi internetowe

 2,80

Średni czas rozpatrywania reklamacji

 

4,49 dnia



Wskaźniki administracyjne za drugie półrocze 2019 r.

Wskaźnik reklamacji poprawności faktur [%]

99,78 %

Wskaźnik średniego czasu oczekiwania na połączenie z personelem

40,14 s.

 

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z art. 56 ust. 3 pkt. 10 Ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz paragrafem 13 Regulaminu Świadczenia Usług telekomunikacyjnych w sieci publicznej przez Petrotel Sp. z o.o. udostępniamy szczegółowe informacje dotyczące sposobu korzystania z Urządzeń Abonenckich.

Informacje o poszczególnych urządzeniach dostępne są w zakładce Centrum Pomocy.

BOK

1 Maja 12 lok. 7

(wejście od Al. Jachowicza)

  • 24 365 99 66
  • 24 364 50 55
  • 24 367 44 77

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2018 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Rozumieminformację o cookies