Decyzja zobowiązująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta. Szczegóły tutaj.
ZwińDecyzja zobowizująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023.
Dowiedz się więcej.Decyzja zobowizująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta. Szczegóły tutaj.
Petrotel informuje, że w związku z decyzją zobowiązującą Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023, przyzna rekompensatę konsumentom, którym aktywowano płatne usługi dodatkowe bez ich wyraźnej zgody. Zobowiązanie Spółki dotyczy usług dodatkowych "GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi" oraz "Pakiet HBO HD".
Konsumenci, którzy nie korzystają już z usług Spółki, otrzymają zwrot opłat po podaniu numeru konta bankowego. Taką informację konsumenci będą mogli nam przekazać w Biurze Obsługi Klienta Petrotel, dzwoniąc na naszą infolinię 24 365 33 88, wysyłając maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełniając formularz. W mailach lub w czasie rozmowy telefonicznej lub w listach wskażemy, w jakim terminie konsumenci będą mogli nam podać numer rachunku bankowego.
Aktualni abonenci Petrotel nie muszą nic robić, aby uzyskać upust na kolejnych fakturach lub rozliczenie części należnej im kwoty na pokrycie ich ewentualnych zaległości względem Spółki. Jedynie konsumentów, którzy w reklamacji zażądali zwrotu opłat na konto bankowe oraz nadal są klientami Spółki, poprosimy o przekazanie numeru konta bankowego.
O rekompensacie oraz zasadach jej uzyskania poinformujemy uprawnionych konsumentów mailowo, telefonicznie lub listownie. Opłaty uiszczone za daną usługę dodatkową otrzymają konsumenci, którzy byli naszymi abonentami po 1 stycznia 2018 r.
Konsument, który nie otrzyma od nas prośby o podanie numeru rachunku bankowego będzie mógł to uczynić do 9.07.2024 r.
Rekompensata jest związana z tym, że Petrotel zobowiązał się do:
W decyzji Prezes UOKiK uprawdopodobnił stosowanie przez Petrotel praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów polegających na pobieraniu płatności za aktywowane konsumentom usługi dodatkowe "GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi" oraz "Pakiet HBO HD", pomimo nieuzyskania najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych wyraźnej zgody na dodatkową płatność, co może naruszać art. 10 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.
Ze szczegółami zobowiązania Spółki oraz stanowiskiem Prezesa UOKiK dotyczącym praktyk Spółki mogą się Państwo zapoznać w decyzji Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 dostępnej na stronie www.uokik.gov.pl.
Załączniki:
Jeżeli jesteś naszym Abonentem i spełniasz poniższe warunki, możesz mieć Pocztę Głosową bez żadnych opłat. Podczas, gdy Twoja linia jest zajęta lub podczas nieobecności połączenia mogą być przekierowane na Pocztę Głosową.
Usługa Poczty Głosowej może być świadczona pod następującymi warunkami:
1. korzystasz z aparatu z funkcją wybierania tonowego;
2. aktywujesz usługę dzwoniąc pod numer 24 366 00 00;
3. uaktywnisz przekierowanie połączeń do Systemu Poczty Głosowej.
Pamiętaj! Dostęp do skrzynki może odbywać się z dowolnego telefonu z funkcją wybierania tonowego.
Z własnego aparatu wybierz numer:
Zostaniesz przywitany w Systemie Poczty Głosowej, który poprowadzi Cię przez proces aktywacji. Aktywacja skrzynki równoznaczna jest z akceptacją warunków użytkowania Systemu. Po aktywowaniu skrzynki wysłuchaj wszystkich informacji i zapamiętaj kod PIN, dzięki któremu uzyskasz dostęp do swojej skrzynki.
W związku z jawną zasadą tworzenia kodu PIN przy aktywacji skrzynki, prosimy o jego jak najszybszą zmianę.
Podczas aktywacji System przydziela bezpłatny pakiet STANDARD o następujących parametrach:
Następnego dnia masz ważne spotkanie, na które nie możesz się spóźnić… Twój budzik w telefonie czasami zawodzi… Zamów budzenie przez telefon!
Usługa jest płatna: 1 operacja – 1 impuls.
Zawsze jest tak, że najbardziej oczekiwane telefony zdarzają się jak zaczynam rozmawiać przez telefon z kim innym. Jak przekierować połączenie w przypadku zajętości linii?
Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym na pewno ktoś odbierze połączenie. Podczas zajętości linii przekierowanie nastąpi automatycznie. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.
Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.
Zdarza się, że w domu pozostawiasz osobę starszą lub dziecko, dla których obsługa aparatu telefonicznego jest problemem – zaprogramuj swój telefon tak, aby po upłynięciu 8 sekund od podniesienia słuchawki wybierał numer do Ciebie.
Usługa jest płatna: 1 operacja – 1 impuls.
Czekam na pilny telefon, jestem wezwany na spotkanie. Jak szybko przekierować połączenie do przyjaciela?
Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym na pewno ktoś odbierze połączenie. Przekierowanie nastąpi automatycznie. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.
Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.
ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10
Czynne:
pon. – pt.: 9.00 – 17.00
© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie