O nas - Petrotel

eBOK
Petrotel O nas

O nas

  • Kim jesteśmy?
  • Władze spółki
  • Dane firmy
  • Certyfikaty jakości
  • Jakość usług
  • Działania sponsorskie

Petrotel Sp. z o.o. jest płocką firmą telekomunikacyjną, działającą na rynku od 1997 roku. Pomimo dynamicznego rozwoju branży telekomunikacyjnej, oraz rosnącej konkurencji, Petrotel nieustannie dąży do wzbogacania swojej oferty oraz inwestuje w unowocześnianie infrastruktury.


Petrotel prowadzi działalność na bazie własnej infrastruktury telekomunikacyjnej, której szkielet stanowi sieć światłowodowa. W ramach oferty usług telekomunikacyjnych Petrotel Sp. z o.o. można wydzielić następujące grupy:

  • usługi telefonii stacjonarnej,
  • szerokopasmowego dostępu do sieci Internet,
  • transmisji danych,
  • dzierżawy łączy,
  • telewizji kablowej oraz cyfrowej.

Ponadto Petrotel oferuje unikalną w skali kraju usługę dzierżawy i pełnej obsługi technicznej systemu monitoringu wizyjnego miasta.

Od 16 grudnia 2011 roku Spółka Petrotel jest częścią Grupy Netia.Netia to największy niezależny operator telekomunikacyjny w Polsce. W swojej ofercie posiada usługi telewizyjne, internetowe (zarówno stacjonarne jak i mobilne), telefoniczne, a także szeroką gamę usług dodatkowych. Świadczy je na terenie całego kraju.

Zarząd Spółki

Prezes Zarządu: Krzysztof Skowroński

Członek Zarządu: Cezary Stachowicz
Członek Zarządu: Marcin Palkowski

Rada Nadzorcza Spółki

Andrzej Abramczuk

Krzysztof Adaszewski

Tomasz Dakowski

Łukasz Bielak

Adres firmy
Petrotel Sp. z o.o.
ul. Kostrogaj 3, 09-400 Płock
Tel. (sekretariat): 24 365 22 30
Fax. 24 365 24 70

Infolinia: 24 365 33 88

Strona www: www.petrotel.pl
E-mail: petrotel@petrotel.pl

Dane rejestrowe

Spółka Petrotel została zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w

Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000079669 z kapitałem zakładowym 8 200 000 PLN.

NIP: 774-22-71-577
REGON: 610366246

Forma własności

Petrotel Sp. z o.o. od 16 grudnia 2011 roku wchodzi w skład Grupy Netia.

ISO 45001:2018 przyznane przez firmę TŰV Rheinland Polska Sp. z o.o., która jest międzynarodową organizacją działająca na terenie Polski, posiadająca akredytacje wszystkich znaczących państw świata. W związku z powyższym uzyskany certyfikat ma wymiar międzynarodowy.

Petrotel Sp. z o.o. jako jeden z pierwszych operatorów usług telekomunikacyjnych w Polsce uzyskał Certyfikat Jakości na całą działalność operatorską. Celem działalności PETROTEL Sp. z o.o. jest dostarczanie szerokiej gamy usług telekomunikacyjnych spełniających wymagania i oczekiwania klientów.


Nasze cele realizujemy poprzez:

  • bieżącą analizę potrzeb i oczekiwań klientów,
  • utrzymanie konkurencyjnych cen usług,
  • wdrażanie nowych rozwiązań systemowych, technicznych i technologicznych,
  • zaopatrywanie się wyłącznie u dostawców spełniających określone kryteria,
  • zatrudnianie kompetentnej, wysokokwalifikowanej, podnoszącej swoją wiedzę i umiejętności kadry pracowniczej,
  • zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym i zdarzeniom potencjalnie wypadkowym,
  • dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • spełnienie wymagań prawnych oraz innych wymagań co do których firma się zobowiązała,
  • ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług oraz doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością oraz Bezpieczeństwem i Higieną Pracy.

Gwarancją osiągnięcia wyznaczonego celu jest wdrożenie i stosowanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2015 i PN-N 45001:2018

Wysoka jakość świadczonych przez PETROTEL Sp. z o. o. usług oraz bezpieczeństwo i higiena pracy jest celem wszystkich pracowników i współpracowników.

Petrotel Sp. z o.o. dąży do poprawy jakości usług świadczonych na rzecz naszych Abonentów. W celu zapoznania naszych Abonentów z osiąganą przez Nas jakością usług poniżej prezentujemy wskaźniki jakości.

Wskaźniki za rok 2023

Liczba awarii miesięcznie na 100 usług:– usługi głosowe1,34
– usługi internetowe 2,80
Średni czas rozpatrywania reklamacji 2,04 dnia

Wskaźniki administracyjne za 2023 r.

Wskaźnik reklamacji poprawności faktur [%]99,76 %
Wskaźnik średniego czasu oczekiwania na połączenie z personelem40,14 s.

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z art. 56 ust. 3 pkt. 10 Ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz paragrafem 13 Regulaminu Świadczenia Usług telekomunikacyjnych w sieci publicznej przez Petrotel Sp. z o.o. udostępniamy szczegółowe informacje dotyczące sposobu korzystania z Urządzeń Abonenckich.

Informacje o poszczególnych urządzeniach dostępne są w zakładce Centrum Pomocy.

Ważne dokumenty

Przesuń do początku treści strony

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Petrotel. Projekt i wykonanie: Hedea.pl