Telefon - Petrotel

eBOK

Telefon

Chcąc ograniczyć liczbę rozmów wychodzących, można zlecić ich blokadę według określonych kategorii połączeń (np. blokada wyłącznie połączeń międzynarodowych) lub wprowadzić blokadę samemu.

Zlecenie administracyjne – Zlecenia na założenie blokady są przyjmowane telefonicznie bądź osobiście w Biurach Obsługi Klienta. Należy wówczas wybrać kod dostępu (hasło), przy pomocy którego będzie można włączyć i wyłączyć blokadę w dowolnym momencie z własnego aparatu. Miesięczna opłata za blokadę to jedyne 4,00 zł netto (4,96 zł brutto).

Zlecenie samodzielne – Blokady możesz dokonać samodzielnie wystukując samodzielnie odpowiednią sekwencję cyfr, której część stanowi hasło znane wyłącznie abonentowi. Usługa jest płatna w wysokości 1 operacja – 1 impuls.

Hasło

Pierwsze hasło nadane jest administracyjnie i ma postać „1111” (każdy je zna, dlatego wskazane jest wstawienie własnego hasła). W przypadku, gdy abonent zapomni wprowadzone przez siebie hasło, operator może przydzielić mu hasło administracyjne („1111”) na pisemny wniosek złożony w BOK.

Jak zmienić hasło administracyjne?
Wystarczy wprowadzić za pomocą klawiatury aparatu następujący kod:
*00*(stare hasło)*(nowe hasło)*(nowe hasło)#

ATYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz

*34*XXXX*C#, gdzie C to typ ograniczenia według tabeli, XXX - czterocyfrowe hasło abonenta

Sprawdź  typ ograniczenia („C”) według tabeli

Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi

WERYFIKACJA
*#34*C#

DEAKTYWACJA
#34*XXXX#

Informacja:
1. Hasło abonenckie nie może być zachowane w przypadku zmian dostępu z analogowego na cyfrowy lub cyfrowy na analogowy

AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz

*340*XXXX*C# dla obu typów transmisji *341*XXXX*C# dla głosu *342*XXXX*C# dla danych, gdzie C to typ ograniczenia według tabeli, XXX - czterocyfrowe hasło abonenta

 
Sprawdź typ ograniczenia („C”) według tabeli

3.Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi

WERYFIKACJA
*340*C# dla obu typów transmisji
*341*C# dla głosu
*342*C# dla danych
 
DEAKTYWACJA
*340*XXXX# dla obu typów transmisji
*341*XXXX# dla głosu
*342*XXXX# dla danych
 
Informacja:
1. Hasło abonenckie nie może być zachowane w przypadku zmian dostępu z analogowego na cyfrowy lub cyfrowy na analogowy

TABELA OGRANICZEŃ

0

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne

NIEDOZWOLONE

  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II
  • sieci komórkowe
  • sieci internetowe 0-20

1

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)

NIEDOZWOLONE

  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II
  • sieci komórkowe
  • sieci internetowe 0-20

2

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • sieci komórkowe
  • sieci internetowe 0-20

NIEDOZWOLONE

  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II

3

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • sieci komórkowe
  • sieci inernetowe 0-20

NIEDOZWOLONE

  • międzynarodowe TYP II

5

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne

NIEDOZWOLONE

  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • sieci komórkowe
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II
  • sieci internetowe 0-20

6

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • sieci komórkowe

NIEDOZWOLONE

  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II
  • sieci internetowe 0-20

7

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • sieci internetowe

NIEDOZWOLONE

  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II
  • sieci komórkowe 0-20

8

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • sieci internetowe 0-20

NIEDOZWOLONE

  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II
  • sieci komórkowe

9

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • sieci internetowe 0-20
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II

NIEDOZWOLONE

  • sieci komórkowe

10

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • sieci inernetowe 0-20

NIEDOZWOLONE

  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II
  • sieci komórkowe

11

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • sieci inernetowe 0-20

NIEDOZWOLONE

  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II
  • sieci komórkowe

12

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • sieci komórkowe

NIEDOZWOLONE

  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II
  • sieci inernetowe 0-20

13

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • międzynarodowe TYP II
  • sieci komórkowe

NIEDOZWOLONE

  • sieci inernetowe 0-20

14

DOZWOLONE

  • bezpłatne numery specjalne
  • w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
  • strefowe (nr kierunkowy 24)
  • krajowe (poza nr kierunkowym 24)
  • sieci inteligentne
  • country direct 00-800
  • międzynarodowe TYP I
  • sieci inernetowe 0-20

NIEDOZWOLONE

  • międzynarodowe TYP II
  • sieci komórkowe

Dzięki wyświetlaniu numeru osoby dzwoniącej, dowiesz się kto do Ciebie dzwoni przed odebraniem telefonu. Opłata miesięczna za tę usługę to jedyne 3,00 zł netto (3,69 zł brutto). Świadczenie usługi zależne jest od możliwości technicznych.

Do korzystania z usługi niezbędny jest aparat telefoniczny z funkcją CLIP lub ze specjalną przystawką. Rekomendowane przez Petrotel urządzenia służące do identyfikacji dostępne jest w Biurach Obsługi Klienta.

W przypadku numerów zastrzeżonych numer nie będzie wyświetlany.

Na Twoje życzenie przekażemy zestawienie wszystkich połączeń wykonanych z Twojego numeru telefonu w wybranym Okresie Rozliczeniowym. Zestawienie może być w formie wydruku papierowego lub jako plik na płycie CD. Opłata za wykaz połączeń wykonanych w jednym Okresie Rozliczeniowym to 6 zł netto (7,38 zł brutto).

Dzięki zastrzeżeniu numeru, informacje o numerze Twojego telefonu nie będą udostępniane w publicznym spisie Abonentów.

Jeśli nie chcesz, aby Twój numer pojawiał się na wyświetlaczu aparatu telefonicznego rozmówcy, możesz zamówić zastrzeżenie prezentacji swojego numeru.

Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym można Cię zastać. Jeżeli w ciągu 20 sekund nie odbierzesz połączenia, przekierowanie nastąpi np. na Twój telefon komórkowy. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.

Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.

AKTYWACJA

1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

3. Otrzymasz słowne  potwierdzenie przyjęcia usługi

WERYFIKACJA
*#610*(podaj numer telefonu)# dla obu typów transmisji
*#611*(podaj numer telefonu)# dla głosu
*#612*(podaj numer telefonu)# dla danych

DEAKTYWACJA
#610# dla obu typów transmisji
#611# dla głosu
#612# dla danych

AKTYWACJA

1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

*610*X# dla obu typów transmisji, *611*X# dla głosu, *612*X# dla danych, gdzie X to Twój numer telefonu

3. Otrzymasz słowne  potwierdzenie przyjęcia usługi

WERYFIKACJA
*#610*(podaj numer telefonu)# dla obu typów transmisji
*#611*(podaj numer telefonu)# dla głosu
*#612*(podaj numer telefonu)# dla danych

DEAKTYWACJA
#610# dla obu typów transmisji
#611# dla głosu
#612# dla danych

Czekam na pilny telefon, jestem wezwany na spotkanie. Jak szybko przekierować połączenie do przyjaciela?

Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym na pewno ktoś odbierze połączenie. Przekierowanie nastąpi automatycznie. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.

Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.

AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

*21*X#, gdzie X to Twój numer telefonu

3. Otrzymasz słowne  potwierdzenie przyjęcia usługi

WERYFIKACJA
*#21*(podaj numer telefonu)#

DEAKTYWACJA
#21#

AAKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

*210*X# dla obu typów transmisji, *211*X# dla głosu, *212*X# dla danych, gdzie X to Twój numer telefonu

3. Otrzymasz słowne  potwierdzenie przyjęcia usługi

WERYFIKACJA
*#210*(podaj numer telefonu)# dla obu typów transmisji
*#211*(podaj numer telefonu)# dla głosu
*#212*(podaj numer telefonu)# dla danych

DEAKTYWACJA
#210# dla obu typów transmisji
#211# dla głosu
#212# dla danych

Zawsze jest tak, że najbardziej oczekiwane telefony zdarzają się jak zaczynam rozmawiać przez telefon z kim innym. Jak przekierować połączenie w przypadku zajętości linii?

Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym na pewno ktoś odbierze połączenie. Podczas zajętości linii przekierowanie nastąpi automatycznie. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.

Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.

AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

*67*X# - gdzie X to Twój numer telefonu

3. Otrzymasz słowne  potwierdzenie przyjęcia usługi

WERYFIKACJA
*#67*(podaj numer telefonu)#

DEAKTYWACJA
#67#

AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

*670*X# dla obu typów transmisji, *671*X# dla głosu, *672*X# dla danych, gdzie X to Twój numer telefonu

3. Otrzymasz słowne  potwierdzenie przyjęcia usługi

WERYFIKACJA
*#670*(podaj numer telefonu)# dla obu typów transmisji
*#671*(podaj numer telefonu)# dla głosu
*#672*(podaj numer telefonu)# dla danych

DEAKTYWACJA
#670# dla obu typów transmisji
#671# dla głosu
#672# dla danychh

Zdarza się, że w domu pozostawiasz osobę starszą lub dziecko, dla których obsługa aparatu telefonicznego jest problemem – zaprogramuj swój telefon tak, aby po upłynięciu 8 sekund od podniesienia słuchawki wybierał numer do Ciebie.

Usługa jest płatna: 1 operacja – 1 impuls.

AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

*53*X# - gdzie X to Twój numer telefonu

3. Otrzymasz słowne  potwierdzenie przyjęcia usługi

DEAKTYWACJA
#53#

Następnego dnia masz ważne spotkanie, na które nie możesz się spóźnić… Twój budzik w telefonie czasami zawodzi… Zamów budzenie przez telefon!
Usługa jest płatna: 1 operacja – 1 impuls.

AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

*55*GGMM# - gdzie GG to godzina budzenia, MM minuta budzenia

3. Otrzymasz słowne  potwierdzenie przyjęcia usługi

WERYFIKACJA
*#55# czy w ogóle jest zamówione budzenie
*#55*GGMM# czy budzenie jest zamówione na konkretną godzinę

DEAKTYWACJA
#55# deaktywuje wszystkie zamówione budzenia
#55*GGMM# deaktywuje selektywnie tylko wskazaną godzinę

Jeżeli jesteś naszym Abonentem i spełniasz poniższe warunki, możesz mieć Pocztę Głosową bez żadnych opłat. Podczas, gdy Twoja linia jest zajęta lub podczas nieobecności połączenia mogą być przekierowane na Pocztę Głosową.

Usługa Poczty Głosowej może być świadczona pod następującymi warunkami:
1. korzystasz z aparatu z funkcją wybierania tonowego;
2. aktywujesz usługę dzwoniąc pod numer 24 366 00 00;
3. uaktywnisz przekierowanie połączeń do Systemu Poczty Głosowej.

Pamiętaj! Dostęp do skrzynki może odbywać się z dowolnego telefonu z funkcją wybierania tonowego.

Z własnego aparatu wybierz numer:

24 366 00 00 - Poczta głosowa


Zostaniesz przywitany w Systemie Poczty Głosowej, który poprowadzi Cię przez proces aktywacji. Aktywacja skrzynki równoznaczna jest z akceptacją warunków użytkowania Systemu. Po aktywowaniu skrzynki wysłuchaj wszystkich informacji i zapamiętaj kod PIN, dzięki któremu uzyskasz dostęp do swojej skrzynki.

W związku z jawną zasadą tworzenia kodu PIN przy aktywacji skrzynki, prosimy o jego jak najszybszą zmianę.

Podczas aktywacji System przydziela bezpłatny pakiet STANDARD o następujących parametrach:

długość wiadomości – 60 sek.
#67#

liczba nowych wiadomości – 10

liczba odsłuchanych wiadomości – 10

liczba zapisanych wiadomości – 5

Aktywacja funkcji przekierowania połączeń

Uruchomienie Poczty Głosowej powiązane jest z aktywacją funkcji przekierowania połączeń z Twojego numeru telefonu do Systemu Poczty Głosowej. Wykonaj następujące czynności:

Jeżeli chcesz, aby w skrzynce głosowej pozostawiane były wiadomości, gdy Twoja linia telefoniczna jest zajęta, naciśnij kolejno:

*67*100X# dla dostępu analogowego, *671*100*X# dla dostępu ISDN, gdzie X to Twój numer telefonu

Jeżeli chcesz, aby w skrzynce głosowej były pozostawiane wiadomości, podczas Twojej nieobecności, naciśnij:

*61*100X# dla dostępu analogowego, *611*100*X# dla dostępu ISDN, gdzie X to Twój numer telefonu

Przekazanie połączenia nastąpi po ok. 20 sekundach.

Jeżeli chcesz, aby połączenia automatycznie były przekazywane do skrzynki głosowej, uaktywnij funkcję przekierowanie bezwarunkowego:

*21*100X# dla dostępu analogowego, *211*100*X# dla dostępu ISDN, gdzie X to Twój numer telefonu

Po aktywacji funkcji bezwarunkowego przekazywania wywołań możesz usłyszeć inny niż zwykle sygnał zgłoszenia centrali. W ten sposób centrala przypomina, że dana funkcja została uaktywniona.

Aby deaktywować wybraną funkcję, należy wcisnąć odpowiednią sekwencję klawiszy:

– w przypadku zajętości                    

#67# dla dostępu analogowego, #671# dla dostępu ISDN


– w przypadku nieodbierania

– bezwarunkowe przekierowanie

#21# dla dostępu analogowego, #211# dla dostępu ISDN

W celu odsłuchania wiadomości:

1. wybierz numer

24 366 00 00 - Poczta głosowa

2. jeżeli zostaniesz zapytany o numer telefonu – wprowadź go,
3. wprowadź swój kod PIN

Po wpisaniu prawidłowego kodu PIN, znajdziesz się w menu głównym systemu. Z tego miejsca możesz:
1. odsłuchiwać swoje wiadomości,
2. dokonywać wszystkich dostępnych ustawień.

Przesuń do początku treści strony

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Petrotel. Projekt i wykonanie: Hedea.pl