Telefon
Chcąc ograniczyć liczbę rozmów wychodzących, można zlecić ich blokadę według określonych kategorii połączeń (np. blokada wyłącznie połączeń międzynarodowych) lub wprowadzić blokadę samemu.
Zlecenie administracyjne – Zlecenia na założenie blokady są przyjmowane telefonicznie bądź osobiście w Biurach Obsługi Klienta. Należy wówczas wybrać kod dostępu (hasło), przy pomocy którego będzie można włączyć i wyłączyć blokadę w dowolnym momencie z własnego aparatu. Miesięczna opłata za blokadę to jedyne 4,00 zł netto (4,96 zł brutto).
Zlecenie samodzielne – Blokady możesz dokonać samodzielnie wystukując samodzielnie odpowiednią sekwencję cyfr, której część stanowi hasło znane wyłącznie abonentowi. Usługa jest płatna w wysokości 1 operacja – 1 impuls.
Hasło
Pierwsze hasło nadane jest administracyjnie i ma postać „1111” (każdy je zna, dlatego wskazane jest wstawienie własnego hasła). W przypadku, gdy abonent zapomni wprowadzone przez siebie hasło, operator może przydzielić mu hasło administracyjne („1111”) na pisemny wniosek złożony w BOK.
Jak zmienić hasło administracyjne?
Wystarczy wprowadzić za pomocą klawiatury aparatu następujący kod:
*00*(stare hasło)*(nowe hasło)*(nowe hasło)#
ATYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz

Sprawdź typ ograniczenia („C”) według tabeli
Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*#34*C#
DEAKTYWACJA
#34*XXXX#
Informacja:
1. Hasło abonenckie nie może być zachowane w przypadku zmian dostępu z analogowego na cyfrowy lub cyfrowy na analogowy
AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz

Sprawdź typ ograniczenia („C”) według tabeli
3.Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*340*C# dla obu typów transmisji
*341*C# dla głosu
*342*C# dla danych
DEAKTYWACJA
*340*XXXX# dla obu typów transmisji
*341*XXXX# dla głosu
*342*XXXX# dla danych
Informacja:
1. Hasło abonenckie nie może być zachowane w przypadku zmian dostępu z analogowego na cyfrowy lub cyfrowy na analogowy
TABELA OGRANICZEŃ
0
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
NIEDOZWOLONE
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
- sieci komórkowe
- sieci internetowe 0-20
1
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
NIEDOZWOLONE
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
- sieci komórkowe
- sieci internetowe 0-20
2
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- sieci komórkowe
- sieci internetowe 0-20
NIEDOZWOLONE
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
3
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- sieci komórkowe
- sieci inernetowe 0-20
NIEDOZWOLONE
- międzynarodowe TYP II
5
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
NIEDOZWOLONE
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- sieci komórkowe
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
- sieci internetowe 0-20
6
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- sieci komórkowe
NIEDOZWOLONE
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
- sieci internetowe 0-20
7
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- sieci internetowe
NIEDOZWOLONE
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
- sieci komórkowe 0-20
8
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- sieci internetowe 0-20
NIEDOZWOLONE
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
- sieci komórkowe
9
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- sieci internetowe 0-20
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
NIEDOZWOLONE
- sieci komórkowe
10
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- sieci inernetowe 0-20
NIEDOZWOLONE
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
- sieci komórkowe
11
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- sieci inernetowe 0-20
NIEDOZWOLONE
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
- sieci komórkowe
12
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- sieci komórkowe
NIEDOZWOLONE
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
- sieci inernetowe 0-20
13
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- międzynarodowe TYP II
- sieci komórkowe
NIEDOZWOLONE
- sieci inernetowe 0-20
14
DOZWOLONE
- bezpłatne numery specjalne
- w sieci Petrotel Sp. z o.o. oraz płatne numery specjalne
- strefowe (nr kierunkowy 24)
- krajowe (poza nr kierunkowym 24)
- sieci inteligentne
- country direct 00-800
- międzynarodowe TYP I
- sieci inernetowe 0-20
NIEDOZWOLONE
- międzynarodowe TYP II
- sieci komórkowe
Dzięki wyświetlaniu numeru osoby dzwoniącej, dowiesz się kto do Ciebie dzwoni przed odebraniem telefonu. Opłata miesięczna za tę usługę to jedyne 3,00 zł netto (3,69 zł brutto). Świadczenie usługi zależne jest od możliwości technicznych.
Do korzystania z usługi niezbędny jest aparat telefoniczny z funkcją CLIP lub ze specjalną przystawką. Rekomendowane przez Petrotel urządzenia służące do identyfikacji dostępne jest w Biurach Obsługi Klienta.
W przypadku numerów zastrzeżonych numer nie będzie wyświetlany.
Na Twoje życzenie przekażemy zestawienie wszystkich połączeń wykonanych z Twojego numeru telefonu w wybranym Okresie Rozliczeniowym. Zestawienie może być w formie wydruku papierowego lub jako plik na płycie CD. Opłata za wykaz połączeń wykonanych w jednym Okresie Rozliczeniowym to 6 zł netto (7,38 zł brutto).
Dzięki zastrzeżeniu numeru, informacje o numerze Twojego telefonu nie będą udostępniane w publicznym spisie Abonentów.
Jeśli nie chcesz, aby Twój numer pojawiał się na wyświetlaczu aparatu telefonicznego rozmówcy, możesz zamówić zastrzeżenie prezentacji swojego numeru.
Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym można Cię zastać. Jeżeli w ciągu 20 sekund nie odbierzesz połączenia, przekierowanie nastąpi np. na Twój telefon komórkowy. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.
Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.
AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

3. Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*#610*(podaj numer telefonu)# dla obu typów transmisji
*#611*(podaj numer telefonu)# dla głosu
*#612*(podaj numer telefonu)# dla danych
DEAKTYWACJA
#610# dla obu typów transmisji
#611# dla głosu
#612# dla danych
AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

3. Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*#610*(podaj numer telefonu)# dla obu typów transmisji
*#611*(podaj numer telefonu)# dla głosu
*#612*(podaj numer telefonu)# dla danych
DEAKTYWACJA
#610# dla obu typów transmisji
#611# dla głosu
#612# dla danych
Czekam na pilny telefon, jestem wezwany na spotkanie. Jak szybko przekierować połączenie do przyjaciela?
Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym na pewno ktoś odbierze połączenie. Przekierowanie nastąpi automatycznie. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.
Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.
AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

3. Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*#21*(podaj numer telefonu)#
DEAKTYWACJA
#21#
AAKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

3. Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*#210*(podaj numer telefonu)# dla obu typów transmisji
*#211*(podaj numer telefonu)# dla głosu
*#212*(podaj numer telefonu)# dla danych
DEAKTYWACJA
#210# dla obu typów transmisji
#211# dla głosu
#212# dla danych
Zawsze jest tak, że najbardziej oczekiwane telefony zdarzają się jak zaczynam rozmawiać przez telefon z kim innym. Jak przekierować połączenie w przypadku zajętości linii?
Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym na pewno ktoś odbierze połączenie. Podczas zajętości linii przekierowanie nastąpi automatycznie. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.
Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.
AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

3. Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*#67*(podaj numer telefonu)#
DEAKTYWACJA
#67#
AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

3. Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*#670*(podaj numer telefonu)# dla obu typów transmisji
*#671*(podaj numer telefonu)# dla głosu
*#672*(podaj numer telefonu)# dla danych
DEAKTYWACJA
#670# dla obu typów transmisji
#671# dla głosu
#672# dla danychh
Zdarza się, że w domu pozostawiasz osobę starszą lub dziecko, dla których obsługa aparatu telefonicznego jest problemem – zaprogramuj swój telefon tak, aby po upłynięciu 8 sekund od podniesienia słuchawki wybierał numer do Ciebie.
Usługa jest płatna: 1 operacja – 1 impuls.
AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

3. Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
DEAKTYWACJA
#53#
Następnego dnia masz ważne spotkanie, na które nie możesz się spóźnić… Twój budzik w telefonie czasami zawodzi… Zamów budzenie przez telefon!
Usługa jest płatna: 1 operacja – 1 impuls.
AKTYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:

3. Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*#55# czy w ogóle jest zamówione budzenie
*#55*GGMM# czy budzenie jest zamówione na konkretną godzinę
DEAKTYWACJA
#55# deaktywuje wszystkie zamówione budzenia
#55*GGMM# deaktywuje selektywnie tylko wskazaną godzinę
Jeżeli jesteś naszym Abonentem i spełniasz poniższe warunki, możesz mieć Pocztę Głosową bez żadnych opłat. Podczas, gdy Twoja linia jest zajęta lub podczas nieobecności połączenia mogą być przekierowane na Pocztę Głosową.
Usługa Poczty Głosowej może być świadczona pod następującymi warunkami:
1. korzystasz z aparatu z funkcją wybierania tonowego;
2. aktywujesz usługę dzwoniąc pod numer 24 366 00 00;
3. uaktywnisz przekierowanie połączeń do Systemu Poczty Głosowej.
Pamiętaj! Dostęp do skrzynki może odbywać się z dowolnego telefonu z funkcją wybierania tonowego.
Z własnego aparatu wybierz numer:

Zostaniesz przywitany w Systemie Poczty Głosowej, który poprowadzi Cię przez proces aktywacji. Aktywacja skrzynki równoznaczna jest z akceptacją warunków użytkowania Systemu. Po aktywowaniu skrzynki wysłuchaj wszystkich informacji i zapamiętaj kod PIN, dzięki któremu uzyskasz dostęp do swojej skrzynki.
W związku z jawną zasadą tworzenia kodu PIN przy aktywacji skrzynki, prosimy o jego jak najszybszą zmianę.
Podczas aktywacji System przydziela bezpłatny pakiet STANDARD o następujących parametrach:
długość wiadomości – 60 sek.
#67#
liczba nowych wiadomości – 10
liczba odsłuchanych wiadomości – 10
liczba zapisanych wiadomości – 5
Aktywacja funkcji przekierowania połączeń
Uruchomienie Poczty Głosowej powiązane jest z aktywacją funkcji przekierowania połączeń z Twojego numeru telefonu do Systemu Poczty Głosowej. Wykonaj następujące czynności:
Jeżeli chcesz, aby w skrzynce głosowej pozostawiane były wiadomości, gdy Twoja linia telefoniczna jest zajęta, naciśnij kolejno:

Jeżeli chcesz, aby w skrzynce głosowej były pozostawiane wiadomości, podczas Twojej nieobecności, naciśnij:

Przekazanie połączenia nastąpi po ok. 20 sekundach.
Jeżeli chcesz, aby połączenia automatycznie były przekazywane do skrzynki głosowej, uaktywnij funkcję przekierowanie bezwarunkowego:

Po aktywacji funkcji bezwarunkowego przekazywania wywołań możesz usłyszeć inny niż zwykle sygnał zgłoszenia centrali. W ten sposób centrala przypomina, że dana funkcja została uaktywniona.
Aby deaktywować wybraną funkcję, należy wcisnąć odpowiednią sekwencję klawiszy:
– w przypadku zajętości

– w przypadku nieodbierania

– bezwarunkowe przekierowanie

W celu odsłuchania wiadomości:
1. wybierz numer

2. jeżeli zostaniesz zapytany o numer telefonu – wprowadź go,
3. wprowadź swój kod PIN
Po wpisaniu prawidłowego kodu PIN, znajdziesz się w menu głównym systemu. Z tego miejsca możesz:
1. odsłuchiwać swoje wiadomości,
2. dokonywać wszystkich dostępnych ustawień.